S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Vánoční dodání zboží

 

Rádi bychom upozornili na dodání zboží před Vánocemi.

 

Objednávky na skladové položky učiněné do 14.12. jsme schopni doručit do Štědrého dne.

 

Položky, které nejsou skladem je nutné objednat do 18.11.2019 - v tento den budeme činit poslední letošní objednávku v USA. Dodání a proclení trvá cca 14 dnů, proto je termín na neskladové položky posunut na tento termín.

 

Pokud máte zájem o jakoukoliv položku, kterou nemáme skladem, stačí nám napsat a rádi Vám ji objednáme. Termín odeslání k Vám si můžete zvolit v Poznámce u objednávky.

 

Děkujeme za pochopení.

 

------------------------------------------

  

Sháníte zboží pro své kolejiště ve větším množství?

 

Jsme tu pro Vás...

 

Napište nám a my Vám rádi nabídneme tu nejlepší cenu co umíme.

  

------------------------------------------

  

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava ZDARMA.

 

Zboží zasíláme i na Slovensko a to pomocí Zásilkovny.

 

------------------------------------------


Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Athearn Genesis HO EMD SD70M, EMD Demo #7000


        

Athearn Genesis HO EMD SD70M, EMD Demo #7000

sleva 10%


skladem

 

Skladem: 1 ks
Dostupnost: skladem v e-shopu
Číslo produktu: 104ATHG69520
cena před slevou 7 685 Kč
Naše cena:
6 917 Kč

do košíku:
  ks  

EMD SD70M

 

V návaznosti na úspěšnou řadu SD60 debutovala v roce 1992 společnost EMD dalším typem lokomotivy řady SD70. Zatímco na první pohled vypadal navenek jako SD60M, SD70M s pohonem D.C. představovala několik vylepšení externího designu od jejího předchůdce. Bateriové boxy byly přemístěny na levý boční chodník bezprostředně za kabinou, zvýšený kanál pro chodce na levém chodníku byl odstraněn a byl přidán zadní trakční motorové dmychadlo na levé straně vozu, přímo pod mřížkou sání zadního chladiče.

Interně, se SD70 chlubila také vylepšením; 16-710GB hlavní motor, o výkonu 4 000 hp, byl spojen s novým typem alternátoru, AR20. Nové trakční motory D70TR byly standardní a všechny tyto funkce lokomotivy ovládal nový mikroprocesor EM2000 společnosti EMD, který se pyšní více paměti, dvojnásobnou rychlostí zpracování a vylepšenými schopnostmi diagnostiky lokomotivy ve srovnání s sadou procesorů používanou v SD60. Ještě revolučnější bylo začlenění patentovaného provedení podvozků lokomotivy „Radial“ od společnosti EMD, HTC-R. Tento design, který debutoval v rámci EMD Demo SD60 # 3, nahradil podvozky typu HT-C a je jedinečný svou schopností posouvat nebo „řídit“ dvojkolí bočně skrz oblouky, což má za následek výrazně snížené opotřebení dvojkolí a kolejí a ve spojení s novými trakčními motory D70TR a mikroprocesorem EM2000 se výrazně zlepšila přilnavost.

V návaznosti na předchozí praxi sestavila společnost EMD sadu Demonstrator SD70M, EMD 7000-7002, všechny vybavené bezpečnostní kabinou v Severní Americe (odtud „M“ v označení modelu) a vyzdobenou v atraktivní šedé, stříbrné a vínová barvě schématu. Tyto jednotky cestovaly po celé Severní Americe a předváděly nejnovější technologie od společnosti EMD. Železnice Atchison Topeka a Santa Fe si vyžádaly verzi 4300 koňských sil, která vyústila v SD75M. Jak výroba pokračovala, společnost EMD začlenila svůj nový design „Whisper Cab“, což vedlo k modelu SD75I. Aktualizovanou kabinu SD75I zakoupili nástupci Santa Fe, Burlington Northern a Santa Fe, Canadian National a Ontario Northland. Poté, co byl postaven až v polovině 90. let, můžete stále najít celou flotilu SD75M a SD75I v pravidelné službě.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     21pinový konektor pro připojení DCC dekodéru

     pohon všech náprav

     hnací ústrojí Genesis s 5-pólovým motorem se setrvačníky a víceprvkovým hnacím ústrojím

     vzduchové hadice vpředu a vzadu

     jemná madla a detaily jako zrcátka, detailní stěrače

     podrobná palivová nádrž

     vysoce detailní tělo kokomotivy ze vstřikovaného plastu

     detailní provedení interiéru kabiny

     průhledné mřížky ventilítorů

     obousměrné LED osvětlení

     pohon všech kol s přesnými převody pro hladký a tichý provoz

     těžký litý rám pro lepší trakci a větší tažnou sílu

     kola s okolky RP25

 

Doporučený rádius 560 mm / minimální 460 mm.

MzZlN