S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

------------------------------------------

  

BACHMANN HO - ANALOG/DIGITAL

 

Pokud sháníte analogový model, který máme v nabídce pouze digitální, rádi Vám dekodér z lokomotivy odstraníme a nahradíme analogovou propojkou.  

Samozřejmostí je i opačný postup.

 

Vše platí pouze na modely bez ozvučení.

 

Více informací a ceny ke konkrétním modelům Vám rádi sdělíme po tel. či emailu.

 

------------------------------------------

  

Sháníte zboží pro své kolejiště ve větším množství?

 

Jsme tu pro Vás...

 

Napište nám a my Vám rádi nabídneme tu nejlepší cenu co umíme.

  

------------------------------------------

  

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava ZDARMA.

 

Zboží zasíláme i na Slovensko a to pomocí Zásilkovny.

 

------------------------------------------


Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Athearn Genesis HO EMD SD70M, EMD Demo #7000


        

Athearn Genesis HO EMD SD70M, EMD Demo #7000

sleva 10%


skladem

 

Skladem: 1 ks
Dostupnost: skladem v e-shopu
Číslo produktu: 104ATHG69520
cena před slevou 7 685 Kč
Naše cena:
6 917 Kč

do košíku:
  ks  

EMD SD70M

 

V návaznosti na úspěšnou řadu SD60 debutovala v roce 1992 společnost EMD dalším typem lokomotivy řady SD70. Zatímco na první pohled vypadal navenek jako SD60M, SD70M s pohonem D.C. představovala několik vylepšení externího designu od jejího předchůdce. Bateriové boxy byly přemístěny na levý boční chodník bezprostředně za kabinou, zvýšený kanál pro chodce na levém chodníku byl odstraněn a byl přidán zadní trakční motorové dmychadlo na levé straně vozu, přímo pod mřížkou sání zadního chladiče.

Interně, se SD70 chlubila také vylepšením; 16-710GB hlavní motor, o výkonu 4 000 hp, byl spojen s novým typem alternátoru, AR20. Nové trakční motory D70TR byly standardní a všechny tyto funkce lokomotivy ovládal nový mikroprocesor EM2000 společnosti EMD, který se pyšní více paměti, dvojnásobnou rychlostí zpracování a vylepšenými schopnostmi diagnostiky lokomotivy ve srovnání s sadou procesorů používanou v SD60. Ještě revolučnější bylo začlenění patentovaného provedení podvozků lokomotivy „Radial“ od společnosti EMD, HTC-R. Tento design, který debutoval v rámci EMD Demo SD60 # 3, nahradil podvozky typu HT-C a je jedinečný svou schopností posouvat nebo „řídit“ dvojkolí bočně skrz oblouky, což má za následek výrazně snížené opotřebení dvojkolí a kolejí a ve spojení s novými trakčními motory D70TR a mikroprocesorem EM2000 se výrazně zlepšila přilnavost.

V návaznosti na předchozí praxi sestavila společnost EMD sadu Demonstrator SD70M, EMD 7000-7002, všechny vybavené bezpečnostní kabinou v Severní Americe (odtud „M“ v označení modelu) a vyzdobenou v atraktivní šedé, stříbrné a vínová barvě schématu. Tyto jednotky cestovaly po celé Severní Americe a předváděly nejnovější technologie od společnosti EMD. Železnice Atchison Topeka a Santa Fe si vyžádaly verzi 4300 koňských sil, která vyústila v SD75M. Jak výroba pokračovala, společnost EMD začlenila svůj nový design „Whisper Cab“, což vedlo k modelu SD75I. Aktualizovanou kabinu SD75I zakoupili nástupci Santa Fe, Burlington Northern a Santa Fe, Canadian National a Ontario Northland. Poté, co byl postaven až v polovině 90. let, můžete stále najít celou flotilu SD75M a SD75I v pravidelné službě.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     21pinový konektor pro připojení DCC dekodéru

     pohon všech náprav

     hnací ústrojí Genesis s 5-pólovým motorem se setrvačníky a víceprvkovým hnacím ústrojím

     vzduchové hadice vpředu a vzadu

     jemná madla a detaily jako zrcátka, detailní stěrače

     podrobná palivová nádrž

     vysoce detailní tělo kokomotivy ze vstřikovaného plastu

     detailní provedení interiéru kabiny

     průhledné mřížky ventilítorů

     obousměrné LED osvětlení

     pohon všech kol s přesnými převody pro hladký a tichý provoz

     těžký litý rám pro lepší trakci a větší tažnou sílu

     kola s okolky RP25

 

Doporučený rádius 560 mm / minimální 460 mm.

ZGUzYjF