S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Vánoční dodání zboží

 

Rádi bychom upozornili na dodání zboží před Vánocemi.

 

Objednávky na skladové položky učiněné do 14.12. jsme schopni doručit do Štědrého dne.

 

Položky, které nejsou skladem je nutné objednat do 18.11.2019 - v tento den budeme činit poslední letošní objednávku v USA. Dodání a proclení trvá cca 14 dnů, proto je termín na neskladové položky posunut na tento termín.

 

Pokud máte zájem o jakoukoliv položku, kterou nemáme skladem, stačí nám napsat a rádi Vám ji objednáme. Termín odeslání k Vám si můžete zvolit v Poznámce u objednávky.

 

Děkujeme za pochopení.

 

------------------------------------------

  

Sháníte zboží pro své kolejiště ve větším množství?

 

Jsme tu pro Vás...

 

Napište nám a my Vám rádi nabídneme tu nejlepší cenu co umíme.

  

------------------------------------------

  

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava ZDARMA.

 

Zboží zasíláme i na Slovensko a to pomocí Zásilkovny.

 

------------------------------------------


Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Athearn HO EMD SD40-2 - NS/Maersk #3329


        

Athearn HO EMD SD40-2 - NS/Maersk #3329

sleva 10%


skladem

 

Skladem: 1 ks
Dostupnost: skladem v e-shopu
Číslo produktu: 080ATH71528
cena před slevou 4 765 Kč
Naše cena:
4 289 Kč

do košíku:
  ks  

EMD SD40-2

 

Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime.

 

NS 3329 je bývalý model Conrail 6358, první SD40-2, zakoupený novou společností Conrail v červnu roku 1977. V létě roku 2002 byl přelakován do programu Sealand pro slavnostní otevření nového zařízení MAERSK na terminálovém ostrově v přístavu Los Angeles. NS nalakoval a zaslal CA tento speciálně barvenou SD40-2 pro slavnosutní účely a fotografické operace. Lokomotiva pokračovala v tomto schématu až do května 2008, kdy byla nalakována zpět do černé.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     21pinový konektor pro připojení DCC dekodéru

     pohon všech náprav

     5-pólový motor se setrvačníky a víceprvkovým hnacím ústrojím

     leptané stěrače z nerezové oceli

     průhledné kryty ventilátorů

     podrobná palivová nádrž o objemu 4000 galonů

     vysoce detailní tělo kokomotivy ze vstřikovaného plastu

     průhledná kabina

     obousměrné LED osvětlení

     pohon všech kol s přesnými převody pro hladký a tichý provoz

     kola s okolky RP25

 

Doporučený rádius 560 mm / minimální 460 mm.

NmNiNTE4