S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

------------------------------------------

  

BACHMANN HO - ANALOG/DIGITAL

 

Pokud sháníte analogový model, který máme v nabídce pouze digitální, rádi Vám dekodér z lokomotivy odstraníme a nahradíme analogovou propojkou.  

Samozřejmostí je i opačný postup.

 

Vše platí pouze na modely bez ozvučení.

 

Více informací a ceny ke konkrétním modelům Vám rádi sdělíme po tel. či emailu.

 

------------------------------------------

  

Sháníte zboží pro své kolejiště ve větším množství?

 

Jsme tu pro Vás...

 

Napište nám a my Vám rádi nabídneme tu nejlepší cenu co umíme.

  

------------------------------------------

  

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava ZDARMA.

 

Zboží zasíláme i na Slovensko a to pomocí Zásilkovny.

 

------------------------------------------


Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Athearn HO EMD SD40-2 - NS/Maersk #3329


        

Athearn HO EMD SD40-2 - NS/Maersk #3329

sleva 10%


skladem

 

Skladem: 1 ks
Dostupnost: skladem v e-shopu
Číslo produktu: 080ATH71528
cena před slevou 4 765 Kč
Naše cena:
4 289 Kč

do košíku:
  ks  

EMD SD40-2

 

Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime.

 

NS 3329 je bývalý model Conrail 6358, první SD40-2, zakoupený novou společností Conrail v červnu roku 1977. V létě roku 2002 byl přelakován do programu Sealand pro slavnostní otevření nového zařízení MAERSK na terminálovém ostrově v přístavu Los Angeles. NS nalakoval a zaslal CA tento speciálně barvenou SD40-2 pro slavnosutní účely a fotografické operace. Lokomotiva pokračovala v tomto schématu až do května 2008, kdy byla nalakována zpět do černé.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     21pinový konektor pro připojení DCC dekodéru

     pohon všech náprav

     5-pólový motor se setrvačníky a víceprvkovým hnacím ústrojím

     leptané stěrače z nerezové oceli

     průhledné kryty ventilátorů

     podrobná palivová nádrž o objemu 4000 galonů

     vysoce detailní tělo kokomotivy ze vstřikovaného plastu

     průhledná kabina

     obousměrné LED osvětlení

     pohon všech kol s přesnými převody pro hladký a tichý provoz

     kola s okolky RP25

 

Doporučený rádius 560 mm / minimální 460 mm.

NjAyZm