S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Upozornění:
 
Dle vyjádření firem PECO, Bachmann a Woodland Scenics jsou pozastaveny všechny dodávky z Anglie a Německa do ČR a to do odvolání. Z tohoto důvodu nejsme schopni garantovat dodání neskladových položek. Mrzí nás tyto okolnosti a děkujeme za pochopení.
 
Z důvodu uzavření větší části výdejen Zásilkovny zasíláme zboží pouze přepravní společností PPL.
 
Kvůli tomuto omezení jsme cenu dopravy přes PPL zlevnili ze 110,- Kč na 75,- Kč.
 
Dále bychom Vás rádi požádali, pokud je to možné, o platby předem na účet, popřípadě PPL apeluje, aby zákazníci dobírky platili při převzetí zboží platební kartou.
 
Bohužel do odvolání na Slovensko neodesíláme.
 
Děkujeme za pochopení.
 

------------------------------------------

 

AKCE JARO 2020

 

Zpříjemněte si toto období start setem, lokomotivou, nákladními či osobními vozy BACHMANN v měřítkách On30 nebo HO se slevou 10%.

Sleva platí na všechny skladové položky a to včetně položek, které jsou již v akci.

 

------------------------------------------

 

Položky, které nemáme momentálně na skladě Vám rádi objednáme. Nebojte se proto objednávat i položky, které nejsou skladem.

 

Pokud jsou skladem u našich dodavatelů, tak se dodání těchto položek pohybuje mezi 3 až 5 týdny.

 

Z důvodu držení hlavních skladových zásob u firmy BACHMANN v anglickém skladu, je možné, že tato dodací lhůta se může prodloužit! Systém je nyní takový, že po naplnění kontajneru se zboží odesílá do skladu v Německu, který zboží rozesílá dále. Momentálně nám tedy dovozce tohoto zboží do ČR není schopen sdělit konkrétní termíny dodání.

Mrzí nás tato skutečnost a děkujeme za pochopení.

 

Pokud Vás bude zajímat jakákoliv položka, napište či zavolejte, pokud to bude v našich silách, rádi Vám zjistíme termíny dodání.

 

------------------------------------------

  

Způsoby dopravy:

 

Česká republika:

 

Zásilkovna - 69,- Kč / Dobírka 25,- Kč

 

PPL - 110,- Kč / Dobírka 35,- Kč

 

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava v rámci České republiky ZDARMA.

 

Slovenská republika:

 

Bohužel do odvolání na Slovensko neodesíláme.

 

Zásilkovna - 129,- Kč

 

PPL - 215,- Kč

 

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava v rámci Slovenské republiky:

Zásilkovna - 60,- Kč

PPL - 115,- Kč

 

------------------------------------------

 
 

Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Bachmann HO EMD DD40AX - Union Pacific® #6910 - DCC


        

Bachmann HO EMD DD40AX - Union Pacific® #6910 - DCC

skladem

 

Skladem: 1 ks
Dostupnost: skladem v e-shopu
Číslo produktu: 114BACH62106
Naše cena:
4 435 Kč

do košíku:
  ks  

EMD DDA40X

 

Společnost Bachmann představuje největší dieselovou lokomotivu, která kdy byla vyrobena.

 

DDA40X je lokomotivou využívající dva dieselové motory každý s výkonem 3 300 koní s uspořádáním náprav D-D. Šlo o experimentální diesel-elektrickou lokomotivu postavenou v General Motors EMD divize La Grange, Illinois pro Union Pacifik. Tyto lokomotivy dostaly přezdívku “Centennials” protože byli představeny kolem 100. výročí dokončení první Transkontinentální železnice, a nebo také se jim přezdívalo “Velký Jack”.

 

S celkovým výkonem celkem 6 600 koňských sil je DDA40X nejvýkonnější lokomotiva s dieselovým motorem, která byla kdy postavena a překonala i ALCO Century 855 postavenou v roce 1964, která disponovala výkone 5 500 koní. Novější lokomotivy, jako například EMD SD90MAC a GE AC6000CW, se DDA40X pouze přiblížily; obě tyto lokomotivy disponovaly výkonem 6 000 koní.

 

V roce 1969 společnosti Union Pacifik zadal výrobu lokomotivy DDA40X.  Čtyřicet sedm bylo postaveno mezi červnem 1969 a zářím 1971, kromě # 6900, ta byla dodaná v dubnu, včas k účasti na oslavách výročí stého výročí dokončení první transkontinentální železnice, a to ráno 10. května 1969. Jednotky byly očíslovány od 6900 do 6946, kde 6936 je stále v provozu.

 

DDA40X je dlouhá 30 metrů. Rámy byly vyrobeny externím dodavatelem, firmou John Mohr Company z Chicaga, protože délka rámu překročila schopnosti závodu EMD. Využití více než jednoho agregátu v jedné lokomotivě nebylo nové; E-série byla populární lokomotiva se dvěma motory a firma Baldwin produkovala (ale ne prodávala) lokomotivu se čtyřmi dieselovými motory.

 

'X' v označení označoval eXperimental, zatímco lokomotivy DDA40X byly používány jako testovací pro technologii, která byla určena do budoucích lokomotiv firmy EMD. Modulové elektronické řídicí systémy, které byly později použity na lokomotivách řady Dash-2, byly poprvé použity na modelech DDA40X a 4200 HP SD45X. Lokomotivy byly jako první schopny zatěžovat sebe samy za použití dynamických brzdných odporů jako elektrické zátěže, takže nebylo nutné používat externí zařízení. DDA40X použil kabinu s širokoúhlým nosníkem z krycích jednotek FP45.

 

Vzhledem k tomu, že program DDA40X byl testem, bylo provedeno několik experimentů během životnosti těchto lokomotiv. Jeden z testů zahrnoval modulární elektrické komponenty pro diagnostiku poruchy, které byly úspěšné. To umožnilo snadnější diagnostiku elektrických problémů. Tyto úpravy byly využity ve všech budoucích lokomotivách vyprodukovaných firmou EMD. Převod byl 59:18, což umožnilo rychlost 80 mph pro nákladní vlaky.

 

V roce 1974 měly DDA40X nájezd průměrně 22,000 mil za měsíc, většina DDA40X jednotek najezdily přes 1,000,000 mil, ale byly velmi náročné na údržbu. Na počátku osmdesátých let tento faktor, spolu s dalšími otázkami včetně vyšší efektivity novějších lokomotiv, jako je SD40-2 a národní recese, vedly k uskladnění všech 47 jednotek a jejich dočsnému vyřazení z provozu. Začátkem roku 1984, jak železniční doprava sílila, Union Pacifik rozhodl vrátit do provozu 25 jednotek DDA40X. V červnu tohoto roku odešlo do důchodu 17 neprovozovaných jednotek DDA40X. Všechny jednotky DDA40X odešly do důchodu v květnu 1985. Několik DDA40X jednotek bylo chráněno různými muzei. Jediná přeživší provozní jednotka UP 6936 je stále v provozu u UP, i když převážně pro příležitostné jízdy.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     DCC-pro ovládání rychlosti, směru jízdy a osvětlení

     NMRA-kompatibilní dekodér

     pohon všech náprav

     2 výkonné motory

     super-tiché ozubené převody

     kovové šasí

     zábradlí

     černěná kovová kola

     směrové světlomety

     okolky kol RP25

 

Doporučený rádius: 560 mm nebo větší.

 

 

NjI0NmZ