S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Vánoční dodání zboží

 

Rádi bychom upozornili na dodání zboží před Vánocemi.

 

Objednávky na skladové položky učiněné do 14.12. jsme schopni doručit do Štědrého dne.

 

Položky, které nejsou skladem je nutné objednat do 18.11.2019 - v tento den budeme činit poslední letošní objednávku v USA. Dodání a proclení trvá cca 14 dnů, proto je termín na neskladové položky posunut na tento termín.

 

Pokud máte zájem o jakoukoliv položku, kterou nemáme skladem, stačí nám napsat a rádi Vám ji objednáme. Termín odeslání k Vám si můžete zvolit v Poznámce u objednávky.

 

Děkujeme za pochopení.

 

------------------------------------------

  

Sháníte zboží pro své kolejiště ve větším množství?

 

Jsme tu pro Vás...

 

Napište nám a my Vám rádi nabídneme tu nejlepší cenu co umíme.

  

------------------------------------------

  

Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava ZDARMA.

 

Zboží zasíláme i na Slovensko a to pomocí Zásilkovny.

 

------------------------------------------


Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Bachmann HO EMD DD40AX - Union Pacific® #6940 - DCC + Sound


        

Bachmann HO EMD DD40AX - Union Pacific® #6940 - DCC + Sound


skladem

 

Skladem: 0 ks
Dostupnost: na objednávku - termín dodání na dotaz
Číslo produktu: 116BACH65103
Naše cena:
6 735 Kč

do košíku:
  ks  

EMD DD40AX

 

Společnost Bachmann představuje největší dieselovou lokomotivu, která kdy byla vyrobena.

 

DDA40X je lokomotivou využívající dva dieselové motory každý s výkonem 3 300 koní s uspořádáním náprav D-D. Šlo o experimentální diesel-elektrickou lokomotivu postavenou v General Motors EMD divize La Grange, Illinois pro Union Pacifik. Tyto lokomotivy dostaly přezdívku “Centennials” protože byli představeny kolem 100. výročí dokončení první Transkontinentální železnice, a nebo také se jim přezdívalo “Velký Jack”.

 

S celkovým výkonem celkem 6 600 koňských sil je DDA40X nejvýkonnější lokomotiva s dieselovým motorem, která byla kdy postavena a překonala i ALCO Century 855 postavenou v roce 1964, která disponovala výkone 5 500 koní. Novější lokomotivy, jako například EMD SD90MAC a GE AC6000CW, se DDA40X pouze přiblížily; obě tyto lokomotivy disponovaly výkonem 6 000 koní.

 

V roce 1969 společnosti Union Pacifik zadal výrobu lokomotivy DDA40X.  Čtyřicet sedm bylo postaveno mezi červnem 1969 a zářím 1971, kromě # 6900, ta byla dodaná v dubnu, včas k účasti na oslavách výročí stého výročí dokončení první transkontinentální železnice, a to ráno 10. května 1969. Jednotky byly očíslovány od 6900 do 6946, kde 6936 je stále v provozu.

 

DDA40X je dlouhá 30 metrů. Rámy byly vyrobeny externím dodavatelem, firmou John Mohr Company z Chicaga, protože délka rámu překročila schopnosti závodu EMD. Využití více než jednoho agregátu v jedné lokomotivě nebylo nové; E-série byla populární lokomotiva se dvěma motory a firma Baldwin produkovala (ale ne prodávala) lokomotivu se čtyřmi dieselovými motory.

 

'X' v označení označoval eXperimental, zatímco lokomotivy DDA40X byly používány jako testovací pro technologii, která byla určena do budoucích lokomotiv firmy EMD. Modulové elektronické řídicí systémy, které byly později použity na lokomotivách řady Dash-2, byly poprvé použity na modelech DDA40X a 4200 HP SD45X. Lokomotivy byly jako první schopny zatěžovat sebe samy za použití dynamických brzdných odporů jako elektrické zátěže, takže nebylo nutné používat externí zařízení. DDA40X použil kabinu s širokoúhlým nosníkem z krycích jednotek FP45.

 

Vzhledem k tomu, že program DDA40X byl testem, bylo provedeno několik experimentů během životnosti těchto lokomotiv. Jeden z testů zahrnoval modulární elektrické komponenty pro diagnostiku poruchy, které byly úspěšné. To umožnilo snadnější diagnostiku elektrických problémů. Tyto úpravy byly využity ve všech budoucích lokomotivách vyprodukovaných firmou EMD. Převod byl 59:18, což umožnilo rychlost 80 mph pro nákladní vlaky.

 

V roce 1974 měly DDA40X nájezd průměrně 22,000 mil za měsíc, většina DDA40X jednotek najezdily přes 1,000,000 mil, ale byly velmi náročné na údržbu. Na počátku osmdesátých let tento faktor, spolu s dalšími otázkami včetně vyšší efektivity novějších lokomotiv, jako je SD40-2 a národní recese, vedly k uskladnění všech 47 jednotek a jejich dočsnému vyřazení z provozu. Začátkem roku 1984, jak železniční doprava sílila, Union Pacifik rozhodl vrátit do provozu 25 jednotek DDA40X. V červnu tohoto roku odešlo do důchodu 17 neprovozovaných jednotek DDA40X. Všechny jednotky DDA40X odešly do důchodu v květnu 1985. Několik DDA40X jednotek bylo chráněno různými muzei. Jediná přeživší provozní jednotka UP 6936 je stále v provozu u UP, i když převážně pro příležitostné jízdy.

 

Tento zvukem vybavený DCC model obsahuje zvukový balíček Sound Value SoundTraxx® se zvukem motoru, 3 vzduchovými klaksony a zvonem - to vše v 16bitovém polyfonním zvuku.

 

Technické parametry:
    

     měřítko HO

     DCC-pro ovládání rychlosti, směru jízdy a osvětlení včetně zvukových efektů

     NMRA-kompatibilní dekodér

     pohon všech náprav

     2 výkonné motory

     super-tiché ozubené převody

     kovové šasí

     zábradlí

     černěná kovová kola

     směrové světlomety

     okolky kol RP25

 

Doporučený rádius: 560 mm nebo větší.

DCC Sound Value

 

  Zdroj videa: YOUTUBE / "Model Railroader Channel"

MjJmYjE