NOVINKA
Po velmi dlouhé době opět skladem vozy v měřítku On30 - Skeleton Log Cars s nákladem dřeva.
------------------------------------------
------------------------------------------
Zde naleznete datum další objednávky, kterou budeme zadávat v USA.
Pokud budete mít zájem o položku, kterou nemáme skladem, stačí napsat číslo položky a my Vám obratem zjistíme dostupnost a v případě Vašeho zájmu objednáme.
Další objednávka v USA:
xx.xx.2022
Více informací na:
telefon: +420 725 511 849
email: eshop@usamodel.cz
------------------------------------------
------------------------------------------
Položky, které nemáme momentálně na skladě Vám rádi objednáme.
Pokud jsou skladem u našich dodavatelů, tak se dodání těchto položek pohybuje mezi 3 až 5 týdny.
V případě jakéhokoliv dotazu, napište či zavolejte, pokud to bude v našich silách, rádi Vám zjistíme termíny dodání.
------------------------------------------
------------------------------------------
Způsoby dopravy:
Česká republika:
Česká pošta - 159,- Kč
Balíkovna - 65,- Kč
(Dobírka 20,- Kč)
Zásilkovna - 75,- Kč
PPL - 125,- Kč
Dobírka 35,- Kč
Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava v rámci České republiky ZDARMA.
Slovenská republika:
Zásilkovna - 110,- Kč
PPL - 185,- Kč
Dobírka 35,- Kč
Při objednávce nad 2.999,- Kč doprava v rámci Slovenské republiky:
Zásilkovna - 35,- Kč
PPL - 105,- Kč
------------------------------------------
------------------------------------------
Přátelé:
Úvod » Parní lokomotivy HO » Broadway Limited HO 4-8-4, Class T1 "American Freedom Train" - DCC+Sound+Smoke
4-8-4 T1 Reading
Když se druhá světová válka v roce 1945 chýlila ke konci, železnice v Readingu prozkoumala jejich stávající seznam hnací síly a zjistila, že nevlastní žádnou supervýkonnou parní lokomotivu, kterou vlastnila a provozovala většina ostatních železnic. Rozhodnutí získat některé z těchto lokomotiv bylo prvořadé, ale vzhledem k stále platným válečným omezením se Reading musel poohlédnout po přestavbě své stávající flotily. Lokomotiva I10-sa třídy 2-10-0 tomu odpovídala a Reading zahájil vlastní přestavbu 30 těchto lokomotiv I10 na novou řadu T-1.
Nové T-1 vstoupily do služby v letech 1945 až 1947 a byly používány především v rychlé nákladní dopravě. Jejich provozní území zahrnovalo většinu systému Reading a byly také používány u Western Maryland Railway. Prvních 20 jednotek bylo vybaveno pro nákladní dopravu. Posledních 10 bylo vybaveno pro osobní dopravu, ale i tak se stále primárně používaly pro nákladní dopravu.
Reading T-1 nevydržely ve službě dlouho. Všech 30 bylo ve službě do roku 1954, několik se krátce vrátilo v roce 1955 kvůli nárůstu provozu. Většina byla prodána nebo trvale vyřazena a sešrotována do roku 1958. Reading Railroad si ponechala čtyři T-1 pro výletní službu, kterou nazývali Iron Horse Rambles. Plány počítaly s tím, že 2100 a 2124 budou táhnout výletní vlaky a ponechají si 2101 jako záložní a 2123 jako zdroj dílů. 2123 byla sešrotována v roce 1966 a 2124 byla nahrazena nedávno zakoupenou 2102 v roce 1962. Exkurze Iron Horse Ramble trvají do roku 1964 a zbývající lokomotivy byly prodány v roce 1965.
Čtyři T-1 používané v Iron Horse Rambles přežívají dodnes. 2101 byl skvěle zrestaurován a v polovině 70. let se používal k tažení amerického vlaku svobody. Poté byl v roce 1977 přemalován do barev systému Chessie, aby vytáhl Chessie Steam Special, výletní vlak jezdící na oslavu 150. narozenin B&O Railroad. 2102 provozoval různé fanouškovské výlety po několik desetiletí a v současné době je ve vlastnictví společnosti Reading Blue Mountain & Northern Railroad a občas je vyvezen na výstavu. 2124 je v současné době k vidění ve Steamtown USA ve Scrantonu, PA.
Technické parametry:
měřítko HO
špičkové a detailní zpracování
nový zvuk společnosti Paragon4 včetně funkce Rolling Thunder pro dokonalý a autentický zvuk
synchronizovaný zvuk společně s generátorem kouře
možnost nastavení intenzity a časování kouřového generátoru
tělo a šasí lokomotivy z kovu
vhodný pro CODE 83 a 100
Doporučený rádius: 560 mm nebo větší.