------------------------------------------
------------------------------------------
Zde naleznete datum další objednávky, kterou budeme zadávat v USA.
Pokud budete mít zájem o položku, kterou nemáme skladem, stačí napsat číslo položky a my Vám obratem zjistíme dostupnost a v případě Vašeho zájmu objednáme.
Další objednávka v USA:
xx.05.2022
Více informací na:
telefon: +420 725 511 849
email: eshop@usamodel.cz
------------------------------------------
------------------------------------------
Položky, které nemáme momentálně na skladě Vám rádi objednáme. Nebojte se proto objednávat i položky, které nejsou skladem.
Pokud jsou skladem u našich dodavatelů, tak se dodání těchto položek pohybuje mezi 3 až 5 týdny.
V případě jakéhokoliv dotazu, napište či zavolejte, pokud to bude v našich silách, rádi Vám zjistíme termíny dodání.
------------------------------------------
------------------------------------------
Způsoby dopravy:
Česká republika:
Česká pošta - 159,- Kč
Balíkovna - 65,- Kč
(Dobírka 20,- Kč)
Zásilkovna - 75,- Kč
PPL - 125,- Kč
Dobírka 35,- Kč
Při objednávce nad 1.999,- Kč doprava v rámci České republiky ZDARMA.
Slovenská republika:
Zásilkovna - 110,- Kč
PPL - 185,- Kč
Dobírka 35,- Kč
Při objednávce nad 2.999,- Kč doprava v rámci Slovenské republiky:
Zásilkovna - 35,- Kč
PPL - 105,- Kč
------------------------------------------
------------------------------------------
Přátelé:
Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Broadway Limited HO EMD SD7 "CSX Boxcar Scheme" #9703 - DCC + Sound
EMD SD7
SD7 byla představena v únoru 1952 a vyráběna do listopadu 1953, SD7 jako šestinápravový velký bratr GP7 o výkonu 1500 HP. Podvozky se třemi nápravami a třemi trakčními motory byly navrženy tak, aby nabízely více tažného výkonu více než GP7. Zavedení nákladní lokomotivy A1A společností EMD je vedlo k návrhu SD7 od základů. Z hlediska vzhledu jsou velmi podobné GP7 pouze s delší kapotou. Radiátory jsou seskupeny na konci dlouhé kapuce a neoddělují se, jak bylo vidět na GP7. Sestava mřížek vyčnívá ze strany krytu, zatímco u GP7 jsou mřížky v jedné rovině s krytem. SD7 byla masivní lokomotiva s délkou 60 stop a 8 palců od spřáhla do spřáhla a vážila 360 000 liber. Byla poháněn stejným spolehlivým dvoutaktním dieselovým motorem VH 1600HP 567B V-16 jako GP7 a F7.
Technické parametry:
měřítko HO
špičkové a detailní zpracování
nový zvuk společnosti Paragon3 včetně funkce Rolling Thunder pro dokonalý a autentický zvuk
tělo z abs plastu, kovové šasí lokomotivy i tendru
vhodný pro CODE 83 a 100
Doporučený rádius: 460 mm nebo větší.