Úvod » Dieselové lokomotivy HO » Walthers Mainline HO EMD F7A+F7B - AMTRAK Phase I #103 + #151 - DCC+Sound
EMD F7A + F7B
V sadě jednotka A (řídící lokomotiva s kabinou) + jednotka B (hnací lokomotiva bez kabiny). Obě jednotky jsou motorizovány.
Perfektně se hodící k osobním vozům ve stejném barveném schématu AMTRAK Phase I
EMD F7 je lokomotiva s výkon 1500 koňských sil (1100 kW), vyráběná v období od února 1949 do prosince 1953 divizí Electro-Motive of General Motors (EMD) a General Motors Diesel (GMD).
Ačkoli byla původně propagována společností EMD jako jednotka pro přepravu nákladu, F7 byla také používána v osobní dopravě, která táhla takové vlaky, jako Super Chief and El Capitan Santa Fe Railways.
F7 byl čtvrtým modelem v úspěšné řadě lokomotiv řady F s GM-EMD a zdaleka nejprodávanější kabinovou jednotkou všech dob. Ve skutečnosti bylo vyrobeno více F7 než všech ostatních F jednotek dohromady. Finální montáž proběhla v závodě GM-EMD v La Grange v Illinois nebo v GMD v Londýně v Ontariu.
F7 se od F3 lišil především vnitřním vybavením (většinou elektrickým) a některými externími funkcemi. Jeho trvalá tažná síla byla o 20% vyšší (např. 40 000 lb (18 000 kg) u F7 s převodovkou 65 mph (105 km / h), ve srovnání s 32 500 lb (14 700 kg) u F3 se stejným převodem.) Celkem bylo vyrobeno 2 366 jednotek A vybavených kabinou a 1 483 jednotek B. Mnoho F7 zůstalo v provozu po celá desetiletí, protože železnice považovala jejich provoz a údržbu za ekonomicky výhodný.
Technické parametry:
Měřítko HO
Prototypy v nákladní a osobní dopravě od roku 1949 do 80. let
Poháněné jednotky A a B
S prívné barevné barvy a schémata nápisů
Továrně instalovaná madla
- 4 funkční výstupy s ovládáním jasu pomocí CV
- Plně kompatibilní s DCC
- 14, 28, 128 rychlostních stupňů
- Duální režim DC a DCC
- 4 vzduchové houkačky vyměnitelné pomocí CVs
- 2 zvonky vyměnitelné pomocí CVs
- Plné 8stupňové zvuky hlavního tahu
- Kompresor
- Dynamická brzda
- Více realistických světelných efektů
Stejně výkonný pohon jako lokomotivy WalthersProto(R):
- Pětipólový motor s šikmým vinutím
- převodový poměr 14:1
- Šroubová ozubená kola pro tichý a snadný provoz více jednotek
- Pohon všech kol a elektrický pickup
- Dvojitě obráběné mosazné setrvačníky
- Těžké tlakově lité kovové šasi
LED Mars Light (horní) a světlomet (dolní) na jednotce A
Kovová kola správné velikosti RP-25
Doporučený rádius: 460 mm nebo větší.
NEJPRODÁVANĚJŠÍ